Ocena przedsiębiorstwa na podstawie sprawozdań finansowych | ||
dr Grzegorz Michalski – specjalista z zakresu finansów przedsiębiorstw adiunkt w Instytucie Zarządzania Finansami Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Współredaktor i członek rad naukowych specjalistycznych, branżowych czasopism z zakresu płynności finansowej i zarządzania finansami, nadających ton przyszłemu kierunkowi rozwoju praktyki zarządzania płynnością finansową i finansami takich jak m.in.: Journal of Corporate Treasury Management (JCTM), Australasian Accounting Business & Finance Journal (AABFJ). Jako trener przede wszystkim ukierunkowuje uczestników na sposób rozumienia głównych idei związanych z tematem szkolenia, łącząc je z prostotą i jasnością przekazu i jak najwyższym poziomem merytorycznym. Autor wielu naukowych i praktycznych publikacji oraz książek m.in.: „Strategiczne zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie” oraz „Płynność finansowa w małych i średnich przedsiębiorstwach”
|
||
Referencje wykładowcy >>> | ||
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
Poznanie podstawowych koncepcji z zakresu korzystania ze sprawozdań finansowych w ocenie przedsiębiorstw. Nabycie umiejętności oceny wpływu poszczególnych składników majątku (zobowiązań) na ogólną ocenę przedsiębiorstwa.ADRESACI SZKOLENIA: Szkolenie rekomendowane jest zarówno dla finansowej jak i niefinansowej kadry kierowniczej z doświadczeniem jak i osób rozpoczynających pracę na kierowniczym stanowisku zarówno w gospodarce jak i administracji publicznej. Przedstawiciele banków odpowiedzialni za współpracę z przedsiębiorcami, przedsiębiorcy i osoby rozpoczynające samodzielne zarządzanie finansami. Osoby odpowiedzialne w przedsiębiorstwie, jednostkach samorządu terytorialnego oraz innych instytucjach budżetowych za decyzje dotyczące kontaktów z innymi przedsiębiorstwami i zarządzające finansowymi relacjami z nimi.METODY PRACY: Wszystkie zagadnienia omawiane będą przy wykorzystaniu konkretnych przykładów liczbowych oraz interaktywnych zadań, w których uczestnicy będą na bieżąco mogli sprawdzić nabytą wiedzę i umiejętności. Aktywny wykład połączony z prezentacją studiów przypadków. |
||
W trakcie szkolenia dokonana zostanie prezentacja wiedzy pozwalającej na efektywniejsze decyzje w zakresie podjęcia, ograniczenia lub wstrzymania się od współpracy z przedsiębiorstwami w zależności od ich sytuacji finansowej. Przedstawione w czasie szkolenia propozycje zastosowania prezentowanych zagadnień w praktyce ilustrować będą studia przypadków.
1. Finansowy cel działania przedsiębiorstwa i formy działalności gospodarczej: 2. Jakich informacji można oczekiwać od przedsiębiorstw? 3. Co naprawdę mówią a czego nie mówią sprawozdania finansowe? 4. Ocena wiarygodności na podstawie ogólnej analizy sprawozdań finansowych: 5. Ocena wiarygodności na podstawie analizy wskaźnikowej: Drukuj program |
||
Koszt uczestnictwa: – jednej osoby 1290 zł + 23% VAT, – dwóch lub więcej osób z jednej firmy 1090 zł/os + VAT.Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat. Godziny zajęć: 10:00 – 15:45 Miejsce zajęć: centrum Warszawy lub siedziba Akademia Biznesu MDDP |
30 grudnia 2007
Ocena przedsiębiorstwa na podstawie sprawozdań finansowych – Ocena kontrahenta: szkolenie
Posted by Michalski Grzegorz under michalskig | Tagi: wskaźniki, sprawozdania, ocena kontrahenta, finansowa analiza, wskaźniki sektorowe, jak ocenić firmę, prawdziwy obraz firmy, czy wejść w biznes, planowanie finansowe, budżetowaniegotówki, cykl konwersji gotówki, cykl konwersji środków pieniężnych, cykl operacyjny, kapitał pracujący netto, WoltersKluwer, czerwiec 2008, sygnały ostrzegawcze |2 Komentarze
7 stycznia 2008 at 13:51
[…] Original post by michalskig […]
7 stycznia 2008 at 15:00
[…] post by michalskig Brak komentarzy […]